-
Αρχείο
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Αύγουστος 2015
- Ιούλιος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Αύγουστος 2014
- Ιούλιος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Ιούνιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
-
Μεταστοιχεία
Μηνιαία Αρχεία: Απρίλιος 2022
Πρωτομαγιά 2022
Ανακοίνωση Σύλλογος “Μακρυγιάννης”
Δημοσιεύθηκε στη ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρωτομαγιά 2022
Λειτουργία σχολείων 2021-2022 (Τροποποίηση ΦΕΚ 4187/2021, 4960/2021, 7/2022 & 1539/2022)
ΦΕΚ 2132/2022 Υ.ΠΑΙ.Θ.
Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λειτουργία σχολείων 2021-2022 (Τροποποίηση ΦΕΚ 4187/2021, 4960/2021, 7/2022 & 1539/2022)
Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” – Αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού εκπαιδευτικών
ΦΕΚ 2129/2022 Υ.ΠΑΙ.Θ.
Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” – Αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού εκπαιδευτικών
Νέα πρωτόκολλα COVID-19 στην εκπαίδευση
Οι εκπαιδευτικές μονάδες θα ανοίξουν μετά τις διακοπές του Πάσχα με νέο πρωτόκολλο, σύμφωνο με τη διεθνή τάση αποκλιμάκωσης των μέτρων κατά της COVID-19, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής των Ειδικών, ενώ θα εξακολουθήσουν να διατηρούνται σε ισχύ μέτρα που ανακοινώνονται … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα πρωτόκολλα COVID-19 στην εκπαίδευση
Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) για υποβολή δικαιολογητικών στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο των αριθμ. 3ΕA/2022, 4ΕA/2022 και 5ΕA/2022 Προκηρύξεων του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ)
Πρόσκληση Υ.ΠΑΙ.Θ.
Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) για υποβολή δικαιολογητικών στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο των αριθμ. 3ΕA/2022, 4ΕA/2022 και 5ΕA/2022 Προκηρύξεων του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ)
Διαδικτυακή εκδήλωση της Δ.Ο.Ε. για την αξιολόγηση 30.04.2022
Ανακοίνωση Δ.Ο.Ε.
Δημοσιεύθηκε στη ΔΟΕ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακή εκδήλωση της Δ.Ο.Ε. για την αξιολόγηση 30.04.2022
Συμμετοχή Σχολικών Μονάδων στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων σχολικού έτους 2021- 2022
ΦΕΚ 1962/2022 Υ.ΠΑΙ.Θ.
Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή Σχολικών Μονάδων στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων σχολικού έτους 2021- 2022